Greenpoint

Greenpoint – o marce

Greenpoint - istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat. To marka ceniona przez Polki, kojarzona z kwintesencją klasyki, skupiona na kobiecych potrzebach. Obecnie w Polsce działa ponad 150 salonów marki, a także sklep internetowy greenpoint.pl.

Kobiecość i komfort to główne hasła Greenpoint kierowane do kobiet nowoczesnych, które w natłoku obowiązków pragną czuć się wygodnie prezentując się pięknie w każdej sytuacji.

Produkty marki charakteryzują się lekkością, wygodą, kwiatowym wzornictwem i klasycznymi fasonami. Filozofia marki do dzisiaj pozostaje niezmienna – klientki powinny czuć się naturalnie, swobodnie a jednocześnie kobieco.

Projektantki Greenpoint dobrze rozumieją kobiece potrzeby i rozterki modowe. Uważnie obserwują i dostosowują się do zmian wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek.

Greenpoint– kobiety wspierają kobiety

Marka Greenpoint wspiera kobiece inicjatywy dołączając do charytatywnego projektu Kobiety dla Kobiety „ Zmień siebie, daj siebie” wierząc, że za pomocą metamorfozy jesteśmy w stanie pomóc kobietom w codziennych zmaganiach. Zmiana wizerunku wpływa na życie kompleksowo, tym samym zwiększając poczucie pewności siebie i samoakceptacji. To doskonała okazja do pokazania swojej kobiecości i siły.

Greenpoint wraz z Fundacją 3-4-Start podkreśla, że wspieranie kobiet jest największym priorytetem. Nieodzowne było więc przyłączenie się do akcji o mocnym i pięknym przesłaniu skupiającej się wokół kobiecej solidarności oraz wzajemnego wsparcia.