Hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport

Partnerem projektu Kobiety dla Kobiety „Zmień siebie, daj siebie” realizowanego przez Fundację 3-4-Start został hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport. W ramach współpracy w kompleksie hotelowym odbędzie się spotkanie, podczas którego wyłonione zostaną finalistki akcji. Hotel udostępni również swoją przestrzeń do wykonania sesji zdjęciowej z udziałem Karoliny Chapko oraz przeprowadzenia warsztatów dla kobiet. Finał projektu metamorfoz zakończy się uroczystą galą.

Hilton Garden Inn Kraków Airport to jedyny hotel sieciowy położony w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Airport. Obiekt ma biznesowy charakter, co doceniane jest zarówno przez gości indywidualnych, jak i przez organizatorów wszelkich konferencji, szkoleń, bankietów czy imprez okolicznościowych. Eleganckie wnętrza, minimalizm w wystroju, udogodnienia biznesowe, dogodne położenie i bliskość portu lotniczego sprawiają, że hotel cieszy się dużym zainteresowaniem międzynarodowych klientów. Część konferencyjna, oddzielona od części hotelowej, posiada osobne, niezależne wejście, dzięki czemu daje gwarancję komfortu i prywatności uczestnikom konferencji i hotelowym gościom. O wyjątkowe doznania kulinarne dba zespół hotelowej restauracji L’atmosphère, serwującej międzynarodowe śniadania, biznesowe lunche, wytworne kolacje, a także doskonałe przerwy kawowe i catering.

Pokoje w hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport to przestronne, komfortowo wyposażone pomieszczenia urządzone w nowoczesnym stylu charakterystycznym dla marki Garden Inn. Hotel oferuje 155 pokoi w tym pokoje typu King, Queen, Twin oraz apartamenty. W każdym pokoju goście mogą korzystać z bezpłatnego wifi, a standardowym wyposażeniem są 39-calowy telewizor, biurko do pracy, minilodówka, wygodne łóżko Suite Dreams® by Serta. Dodatkowo każy pokój wyposażony jest w regulowaną klimatyzację, ekspres do kawy i herbaty oraz żelazko i deskę do prasowania. Dodatkowym udogodnieniem dla gości jest całodobowe centrum biznesowemu zapewniające bezpłatny dostęp do drukarki, faksu oraz ksero.

Do dyspozycji gości pozostaje 743 m² uniwersalnej powierzchni, którą tworzy 9 sal konferencyjnych, profesjonalna sala zebrań i całodobowe centrum biznesowe. Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w nowoczesny sprzęt multimedialny. Ponadto istnieje możliwość dowolnego zaadaptowania ich przestrzeni, dzięki systemowi ścian przesuwnych oraz poprzez odpowiedni układ stołów i krzeseł. Lobby części konferencyjnej, o powierzchni 288 metrów², przystosowane jest do wprowadzenia pojazdu na czas targów czy konferencji.

Nowoczesne i przestronne centrum konferencyjne idealnie sprawdzi się przy organizacji międzynarodowych kongresów, konferencji, eventów firmowych, szkoleń i targów. Dzięki dogodnej lokalizacji uczestnicy wydarzeń mogą uniknąć zakorkowanych ulic centrum, remontów drogowych, czy problemów z zaparkowaniem auta. Zmotoryzowani goście mogą korzystać z wielopoziomowego parkingu Kraków Airport, który udostępnia 1240 miejsc postojowych.

Hotelowa restauracja L’atmosphere wychodzi naprzeciw potrzebom gości konferencyjnych, realizując niebanalne przerwy kawowe, dostosowane do indywidualnych wymagań klientów oraz zewnętrzne usługi cateringowe nawet na kilkaset osób.

  • 743 m² - łączna powierzchnia centrum konferencyjnego
  • 9 sal konferencyjnych wyposażonych w nowoczesną technologię A/V
  • boardroom z możliwością videokonferencji
  • możliwość organizacji eventu nawet do 376 osób
  • przestronne, przeszklone foyer z opcją prezentacji samochodu
  • bezpłatne Wi-Fi
  • klimatyzowane pomieszczenia
  • możliwość dzielenia/ łączenia sal
  • bezpośrednie sąsiedztwo lotniska Kraków Airport
  • część sal z dostępem do całodziennego światła
  • doskonałe przerwy kawowe i dania restauracji L’atmosphere